Često postavljana pitanja

PBZ Digitalno bankarstvo

1. Koji su minimalni tehnički preduvjeti za korištenje usluge PBZ internetskog bankarstva?

Za korištenje PBZ internetskog bankarstva potrebno je imati pristup internetu i koristiti sljedeće verzije internetskog preglednika:

  • Google Chrome 4.0x (ili noviji)
  • Mozilla Firefox 4.0x (ili noviji)
  • Internet Explorer 11x (ili noviji).
  • Opera 49 (ili noviji)

2. Koji su minimalni tehnički preduvjeti za korištenje usluge PBZ mobilnog bankarstva?

Za korištenje PBZ mobilnog bankarstva potrebno je imati pristup internetu na mobilnom uređaju, a uređaj treba raditi na jednom od sljedećih operativnih sustava:

  • iOS: verzija 9.0 ili viša
  • Android: verzija 4.0 ili viša.
Aplikacija ne podržava operativni sustav Windows.

3. Može li više različitih korisnika upotrebljavati PBZ mobilno bankarstvo na istom uređaju?

Da, moguće je registrirati više korisnika na jednome mobilnom uređaju.

4. Može li se PBZ mobilno bankarstvo ugovoriti za mobitel s inozemnim brojem?

Da.

5. Što ako promijenim broj mobitela, operatera ili pretplatu?

U slučaju promjene broja mobitela, potrebno je izmijeniti podatke o broju mobitela u poslovnici Banke. Ako se mijenja operater/pretplata, a ostaje isti broj mobitela i isti model mobitela, nije potrebno poduzimati nikakve akcije.

6. Što ako izgubim mobilni uređaj ili mi ga ukradu?

Gubitak ili krađu uređaja trebate prijaviti Banci pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 (za pozive iz inozemstva +385 1 4891 310) ili telefon PBZ Carda +385 1 4891 333. Prijavu možete napraviti i u bilo kojoj poslovnici Banke.

7. Kako mogu uključiti obavijesti i za koje bančine proizvode i usluge?

Unutar izbornika Postavke možete postaviti obavijesti za račune, štednju, kredite i naloge u najavi, uz mogućnost definiranja uvjeta slanja obavijesti prema vašim potrebama. Ako koristite uslugu #withPAY, možete primati obavijesti o primljenim uplatama i kada se jedan od vaših kontakata također pretplati na uslugu. Osim toga, primat ćete i automatske obavijesti o transakcijama vašeg fonda.

8. U slučaju više registriranih korisnika na jednome mobilnom uređaju, mogu li svi korisnici aktivirati funkciju Otisak prsta za PBZ mobilno bankarstvo?

Iz sigurnosnih se razloga identifikacija otiskom prsta može aktivirati samo za jednog korisnika, a ostali korisnici mogu se ulogirati unosom PIN-a.

9. Mogu li podijeliti svoj IBAN sa svojim kontaktima?

Da, u svom profilu imate pregled svojih bankovnih računa i mogućnost dijeljenja odabranog IBAN-a e-poštom ili preko različitih platformi društvenih mreža (Facebook, Viber, WhatsApp).

10. Mogu li koristiti PBZ mobilno bankarstvo ako je moj mobitel neovlašteno izmijenjen i/ili modificiran („root“, „jailbreak“ ili druge preinake sustava)?

Možete, ali imajte na umu da pojedine značajke aplikacije možda neće funkcionirati.

11. Što trebam učiniti ako zablokiram pristup PBZ mobilnom bankarstvu uzastopnim unosom pogrešnog PIN-a?

Trostrukim uzastopnim unosom pogrešnog PIN-a prilikom pristupa PBZ mobilnom bankarstvu ili korištenjem #withKEY-a blokirat će vam se pristup. U ovom slučaju trebate zatražiti nove registracijske kodove (identifikacijski i aktivacijski kod) kako biste ponovno aktivirali mobilno bankarstvo. Nove registracijske kodove možete dobiti:

  • u bilo kojoj poslovnici Banke
  • pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 ili
  • pristupom PBZ internetskom bankarstvu gdje možete samostalno generirati nove kodove ako koristite autentifikacijski/autorizacijski uređaj (Cap čitač, PBZ mToken ili hardverski Token)

12. Kamera mog mobilnog uređaja ne očitava QR kod kada želim koristiti Smart login za prijavu u PBZ internetsko bankarstvo. Što trebam napraviti?

Pokušajte približiti mobilni uređaj zaslonu računala ili povećajte sliku na zaslonu računala.

13. Kome se mogu javiti u slučaju pitanja ili nedoumica oko korištenja usluga PBZ mobilnog bankarstva ili PBZ internetskog bankarstva?

Molimo, kontaktirajte nas na besplatni telefon 0800 365 365, a za pozive iz inozemstva birajte +385 1 4891 310. Pitanja nam možete poslati i na e-adresu pbz365@pbz.hr.