ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Često postavljana pitanja o PBZ digitalnom bankarstvu

Odaberite temu

Prikaži

Za korištenje PBZ mobilnog bankarstva potrebno je imati pristup internetu na mobilnom uređaju, a uređaj treba raditi na jednom od sljedećih operativnih sustava:

• iOS: verzija 9.0 ili viša
• Android: verzija 4.4 ili viša.
Aplikacija ne podržava operativni sustav Windows.

Možete, ali imajte na umu da pojedine značajke aplikacije možda neće funkcionirati.

Trebate samo nove registracijske kodove koji omogućuju brzo postavljanje vašeg bankarskog profila na svakom novom uređaju. Ako imate dodatni autentifikacijski i autorizacijski uređaj (čitač kartica ili mToken) do kodova možete doći uslugom internetskog bankarstva ili koristite Kod za oporavak i Korisnički broj na mobilnom uređaju.

U slučaju promjene broja mobitela, potrebno je izmijeniti podatke o broju mobitela u poslovnici Banke. Ako se mijenja operater/pretplata, a ostaje isti broj mobitela i isti model mobitela, nije potrebno poduzimati nikakve akcije.

Biometrijski podaci omogućavaju vam korištenje svog otiska prsta ili skeniranje svog lice za prijavu i autorizaciju transakcija umjesto unosa PIN-a za PBZ mobilno bankarstvo. Funkciju Biometrijski podaci možete uključiti u Postavkama.

Trostrukim uzastopnim unosom pogrešnog PIN-a prilikom pristupa PBZ mobilnom bankarstvu ili korištenjem #withKEY-a blokirat će vam se pristup. U ovom slučaju trebate zatražiti nove registracijske kodove (identifikacijski i aktivacijski kod) kako biste ponovno aktivirali mobilno bankarstvo. Nove registracijske kodove možete dobiti:

• u bilo kojoj poslovnici Banke
• pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 ili
• pristupom PBZ internetskom bankarstvu gdje možete samostalno generirati nove kodove ako koristite autentifikacijski/autorizacijski uređaj (Cap čitač, PBZ mToken ili hardverski Token)

Iz sigurnosnih se razloga identifikacija otiskom prsta može aktivirati samo za jednog korisnika, a ostali korisnici mogu se ulogirati unosom PIN-a.

Da.

Proces aktivacije je jednostavan i u potpunosti online. Prijavite se na PBZ internetsko bankarstvo koristeći svoje postojeće identifikacijske uređaje PBZmToken aplikaciju ili čitač kartice. U polje Korisničko ime unesite broj kartice ili serijski broj PBZmTokena, a u polje Jednokratna zaporka unesite zaporku koju ćete generirati čitačem kartica ili PBZmToken-om. Zatim potvrdite transakcijski račun za plaćanje mjesečne naknade za uslugu PBZ digitalno bankarstvo, pročitajte i prihvatite Ugovor te Uvjete korištenja Usluge i to je sve! Spremni ste početi koristiti novo PBZ internetsko bankarstvo.

Proces aktivacije je jednostavan i u potpunosti online. Preuzmite novu aplikaciju PBZ mobilnog bankarstva za iOS u App Store, a za Android u Google Play. Prijavite se u novu aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo svojim dosadašnjim PIN-om za mPBZ. Nova aplikacija će vas automatski prepoznati kao registriranog korisnika. Odredite novi PIN (6-8 znamenki) kojeg ćete koristiti za novu aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo, potvrdite transakcijski račun za plaćanje mjesečne naknade za uslugu PBZ digitalno bankarstvo, pročitajte i prihvatite Ugovor te Uvjete korištenja Usluge i ako želite možete aktivirati Biometrijske podatke za bržu i jednostavniju prijavu u novu aplikaciju.

Da.

Google Pay možete koristiti na mobitelu s Android operativnim sustavom minimalne verzije 5.0 (Lollipop) ili noviji. Da biste mogli preuzeti i koristiti Google Pay, vaš mobitel mora imati hardverski ugrađen NFC modul te mora imati tvornički instaliran, nemodificiran Android operativni sustav. U slučaju bilo kakvih neovlaštenih modifikacija Google Pay će automatski deaktivirati prijavljenu platnu karticu i bilo kakva plaćanja bit će trajno onemogućena. Također, u postavkama mobilnog uređaja mora se odrediti način otključavanja mobilnog uređaja zaporkom, uzorkom, otiskom prsta ili skeniranjem lica. Ako nije postavljena sigurnosna provjera za otključavanje mobilnog uređaja, kartica se neće moći dodati u Google Pay.

Za korištenje PBZ internetskog bankarstva potrebno je imati pristup internetu i koristiti sljedeće verzije internetskog preglednika:

• Google Chrome 4.0x (ili noviji)
• Mozilla Firefox 4.0x (ili noviji)
• Internet Explorer 11x (ili noviji).
• Opera 49 (ili noviji)

Da, u svom profilu imate pregled svojih bankovnih računa i mogućnost dijeljenja odabranog IBAN-a e-poštom ili preko različitih platformi društvenih mreža (Facebook, Viber, WhatsApp).

Posjetite PBZ poslovnicu te se jednostavnim procesom bez papira prijavite za nove usluge mobilnog i internetskog bankarstva.

U slučaju gubitka, krađe ili zloupotrebe mobitela s instaliranom aplikacijom PBZ mobilno bankarstvo i uslugom Google Pay, dužni ste bez odgađanja obavijestiti PBZ Card na telefonski broj 01 489 13 33, slanjem e-pošte na adresu pbz365@pbz.hr ili posjetom najbližoj PBZ poslovniciu. Dodatno, u slučaju gubitka ili krađe mobitel možete pronaći, zaključati ili izbrisati podatke s njega s pomoću upravitelja Android uređaja.

Unutar izbornika Postavke možete postaviti obavijesti za račune, štednju, kredite i naloge u najavi, uz mogućnost definiranja uvjeta slanja obavijesti prema vašim potrebama. Ako koristite uslugu #withPAY, možete primati obavijesti o primljenim uplatama i kada se jedan od vaših kontakata također pretplati na uslugu. Osim toga, primat ćete i automatske obavijesti o transakcijama vašeg fonda.

Gubitak ili krađu uređaja trebate prijaviti Banci pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 (za pozive iz inozemstva +385 1 4891 310) ili telefon PBZ Carda +385 1 4891 333. Prijavu možete napraviti i u bilo kojoj poslovnici Banke.

Uz funkcionalnost #withSAVE štedite manje iznose svaki dan. Na ekranu prijave u mobilnu aplikaciju odaberite #withSAVE, povucite virtualne kovanice i novčanice u svoju virtualnu kasicu, a kada ste spremni prenijeti svoju dnevnu štednju s tekućeg računa na štedni račun samo potvrdite transakciju.

#withCASH vam omogućuje brzo i jednostavno podizanje gotovine na bankomatu upotrebom samo koda. Kako bismo vam omogućili maksimalnu sigurnost, kod je privremen. Vrijedi samo maksimalno 60 minuta.

Mobilni token #withKEY integriran je u novu mobilnu aplikaciju PBZ digitalnog bankarstva, a omogućuje prijavu u PBZ internetsko bankarstvo i autorizaciju transakcija. Mobilni token #withKEY aktivira se s aplikacijom PBZ mobilnog bankarstva.

Digitalni potpis #withSIGN vaš je službeni elektronički potpis koji omogućuje ugovaranje proizvoda i usluga Banke putem interneta. Digitalni potpis #withSIGN ima jednak pravni učinak kao vlastoručni potpis, a omogućava identificiranje potpisnika i na pouzdan način povezan je isključivo s potpisnikom.

Na ekranu prijave koristite Lokator kako biste došli do najbliže PBZ poslovnice ili bankomata te kako bi vam se prikazale upute za dolazak na odabranu lokaciju. Možete birati između prikaza karte i popisa.

Da, u svom profilu imate pregled svojih bankovnih računa i mogućnost dijeljenja odabranog IBAN-a e-poštom ili preko različitih platformi društvenih mreža (Facebook, Viber, WhatsApp).

Unutar izbornika Postavke možete postaviti obavijesti za račune, štednju, kredite i naloge u najavi, uz mogućnost definiranja uvjeta slanja obavijesti prema vašim potrebama. Ako koristite uslugu #withPAY, možete primati obavijesti o primljenim uplatama i kada se jedan od vaših kontakata također pretplati na uslugu. Osim toga, primat ćete i automatske obavijesti o transakcijama vašeg fonda.

Uz funkcionalnost #withSAVE štedite manje iznose svaki dan. Na ekranu prijave u mobilnu aplikaciju odaberite #withSAVE, povucite virtualne kovanice i novčanice u svoju virtualnu kasicu, a kada ste spremni prenijeti svoju dnevnu štednju s tekućeg računa na štedni račun samo potvrdite transakciju.

#withCASH vam omogućuje brzo i jednostavno podizanje gotovine na bankomatu upotrebom samo koda. Kako bismo vam omogućili maksimalnu sigurnost, kod je privremen. Vrijedi samo maksimalno 60 minuta.

Mobilni token #withKEY integriran je u novu mobilnu aplikaciju PBZ digitalnog bankarstva, a omogućuje prijavu u PBZ internetsko bankarstvo i autorizaciju transakcija. Mobilni token #withKEY aktivira se s aplikacijom PBZ mobilnog bankarstva.

Digitalni potpis #withSIGN vaš je službeni elektronički potpis koji omogućuje ugovaranje proizvoda i usluga Banke putem interneta. Digitalni potpis #withSIGN ima jednak pravni učinak kao vlastoručni potpis, a omogućava identificiranje potpisnika i na pouzdan način povezan je isključivo s potpisnikom.

Na ekranu prijave koristite Lokator kako biste došli do najbliže PBZ poslovnice ili bankomata te kako bi vam se prikazale upute za dolazak na odabranu lokaciju. Možete birati između prikaza karte i popisa.

U slučaju gubitka, krađe ili zloupotrebe mobitela s instaliranom aplikacijom PBZ mobilno bankarstvo i uslugom Google Pay, dužni ste bez odgađanja obavijestiti PBZ Card na telefonski broj 01 489 13 33, slanjem e-pošte na adresu pbz365@pbz.hr ili posjetom najbližoj PBZ poslovniciu. Dodatno, u slučaju gubitka ili krađe mobitel možete pronaći, zaključati ili izbrisati podatke s njega s pomoću upravitelja Android uređaja.

Gubitak ili krađu uređaja trebate prijaviti Banci pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 (za pozive iz inozemstva +385 1 4891 310) ili telefon PBZ Carda +385 1 4891 333. Prijavu možete napraviti i u bilo kojoj poslovnici Banke.

Proces aktivacije je jednostavan i u potpunosti online. Prijavite se na PBZ internetsko bankarstvo koristeći svoje postojeće identifikacijske uređaje PBZmToken aplikaciju ili čitač kartice. U polje Korisničko ime unesite broj kartice ili serijski broj PBZmTokena, a u polje Jednokratna zaporka unesite zaporku koju ćete generirati čitačem kartica ili PBZmToken-om. Zatim potvrdite transakcijski račun za plaćanje mjesečne naknade za uslugu PBZ digitalno bankarstvo, pročitajte i prihvatite Ugovor te Uvjete korištenja Usluge i to je sve! Spremni ste početi koristiti novo PBZ internetsko bankarstvo.

Proces aktivacije je jednostavan i u potpunosti online. Preuzmite novu aplikaciju PBZ mobilnog bankarstva za iOS u App Store, a za Android u Google Play. Prijavite se u novu aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo svojim dosadašnjim PIN-om za mPBZ. Nova aplikacija će vas automatski prepoznati kao registriranog korisnika. Odredite novi PIN (6-8 znamenki) kojeg ćete koristiti za novu aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo, potvrdite transakcijski račun za plaćanje mjesečne naknade za uslugu PBZ digitalno bankarstvo, pročitajte i prihvatite Ugovor te Uvjete korištenja Usluge i ako želite možete aktivirati Biometrijske podatke za bržu i jednostavniju prijavu u novu aplikaciju.

Posjetite PBZ poslovnicu te se jednostavnim procesom bez papira prijavite za nove usluge mobilnog i internetskog bankarstva.

Za korištenje PBZ mobilnog bankarstva potrebno je imati pristup internetu na mobilnom uređaju, a uređaj treba raditi na jednom od sljedećih operativnih sustava:

• iOS: verzija 9.0 ili viša
• Android: verzija 4.4 ili viša.
Aplikacija ne podržava operativni sustav Windows.

Da.

Google Pay možete koristiti na mobitelu s Android operativnim sustavom minimalne verzije 5.0 (Lollipop) ili noviji. Da biste mogli preuzeti i koristiti Google Pay, vaš mobitel mora imati hardverski ugrađen NFC modul te mora imati tvornički instaliran, nemodificiran Android operativni sustav. U slučaju bilo kakvih neovlaštenih modifikacija Google Pay će automatski deaktivirati prijavljenu platnu karticu i bilo kakva plaćanja bit će trajno onemogućena. Također, u postavkama mobilnog uređaja mora se odrediti način otključavanja mobilnog uređaja zaporkom, uzorkom, otiskom prsta ili skeniranjem lica. Ako nije postavljena sigurnosna provjera za otključavanje mobilnog uređaja, kartica se neće moći dodati u Google Pay.

Za korištenje PBZ internetskog bankarstva potrebno je imati pristup internetu i koristiti sljedeće verzije internetskog preglednika:

• Google Chrome 4.0x (ili noviji)
• Mozilla Firefox 4.0x (ili noviji)
• Internet Explorer 11x (ili noviji).
• Opera 49 (ili noviji)

Možete, ali imajte na umu da pojedine značajke aplikacije možda neće funkcionirati.

Trebate samo nove registracijske kodove koji omogućuju brzo postavljanje vašeg bankarskog profila na svakom novom uređaju. Ako imate dodatni autentifikacijski i autorizacijski uređaj (čitač kartica ili mToken) do kodova možete doći uslugom internetskog bankarstva ili koristite Kod za oporavak i Korisnički broj na mobilnom uređaju.

U slučaju promjene broja mobitela, potrebno je izmijeniti podatke o broju mobitela u poslovnici Banke. Ako se mijenja operater/pretplata, a ostaje isti broj mobitela i isti model mobitela, nije potrebno poduzimati nikakve akcije.

Biometrijski podaci omogućavaju vam korištenje svog otiska prsta ili skeniranje svog lice za prijavu i autorizaciju transakcija umjesto unosa PIN-a za PBZ mobilno bankarstvo. Funkciju Biometrijski podaci možete uključiti u Postavkama.

Trostrukim uzastopnim unosom pogrešnog PIN-a prilikom pristupa PBZ mobilnom bankarstvu ili korištenjem #withKEY-a blokirat će vam se pristup. U ovom slučaju trebate zatražiti nove registracijske kodove (identifikacijski i aktivacijski kod) kako biste ponovno aktivirali mobilno bankarstvo. Nove registracijske kodove možete dobiti:

• u bilo kojoj poslovnici Banke
• pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 ili
• pristupom PBZ internetskom bankarstvu gdje možete samostalno generirati nove kodove ako koristite autentifikacijski/autorizacijski uređaj (Cap čitač, PBZ mToken ili hardverski Token)

Iz sigurnosnih se razloga identifikacija otiskom prsta može aktivirati samo za jednog korisnika, a ostali korisnici mogu se ulogirati unosom PIN-a.

Da.

+ Sve

Za korištenje PBZ mobilnog bankarstva potrebno je imati pristup internetu na mobilnom uređaju, a uređaj treba raditi na jednom od sljedećih operativnih sustava:

• iOS: verzija 9.0 ili viša
• Android: verzija 4.4 ili viša.
Aplikacija ne podržava operativni sustav Windows.

Možete, ali imajte na umu da pojedine značajke aplikacije možda neće funkcionirati.

Trebate samo nove registracijske kodove koji omogućuju brzo postavljanje vašeg bankarskog profila na svakom novom uređaju. Ako imate dodatni autentifikacijski i autorizacijski uređaj (čitač kartica ili mToken) do kodova možete doći uslugom internetskog bankarstva ili koristite Kod za oporavak i Korisnički broj na mobilnom uređaju.

U slučaju promjene broja mobitela, potrebno je izmijeniti podatke o broju mobitela u poslovnici Banke. Ako se mijenja operater/pretplata, a ostaje isti broj mobitela i isti model mobitela, nije potrebno poduzimati nikakve akcije.

Biometrijski podaci omogućavaju vam korištenje svog otiska prsta ili skeniranje svog lice za prijavu i autorizaciju transakcija umjesto unosa PIN-a za PBZ mobilno bankarstvo. Funkciju Biometrijski podaci možete uključiti u Postavkama.

Trostrukim uzastopnim unosom pogrešnog PIN-a prilikom pristupa PBZ mobilnom bankarstvu ili korištenjem #withKEY-a blokirat će vam se pristup. U ovom slučaju trebate zatražiti nove registracijske kodove (identifikacijski i aktivacijski kod) kako biste ponovno aktivirali mobilno bankarstvo. Nove registracijske kodove možete dobiti:

• u bilo kojoj poslovnici Banke
• pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 ili
• pristupom PBZ internetskom bankarstvu gdje možete samostalno generirati nove kodove ako koristite autentifikacijski/autorizacijski uređaj (Cap čitač, PBZ mToken ili hardverski Token)

Iz sigurnosnih se razloga identifikacija otiskom prsta može aktivirati samo za jednog korisnika, a ostali korisnici mogu se ulogirati unosom PIN-a.

Da.

Proces aktivacije je jednostavan i u potpunosti online. Prijavite se na PBZ internetsko bankarstvo koristeći svoje postojeće identifikacijske uređaje PBZmToken aplikaciju ili čitač kartice. U polje Korisničko ime unesite broj kartice ili serijski broj PBZmTokena, a u polje Jednokratna zaporka unesite zaporku koju ćete generirati čitačem kartica ili PBZmToken-om. Zatim potvrdite transakcijski račun za plaćanje mjesečne naknade za uslugu PBZ digitalno bankarstvo, pročitajte i prihvatite Ugovor te Uvjete korištenja Usluge i to je sve! Spremni ste početi koristiti novo PBZ internetsko bankarstvo.

Proces aktivacije je jednostavan i u potpunosti online. Preuzmite novu aplikaciju PBZ mobilnog bankarstva za iOS u App Store, a za Android u Google Play. Prijavite se u novu aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo svojim dosadašnjim PIN-om za mPBZ. Nova aplikacija će vas automatski prepoznati kao registriranog korisnika. Odredite novi PIN (6-8 znamenki) kojeg ćete koristiti za novu aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo, potvrdite transakcijski račun za plaćanje mjesečne naknade za uslugu PBZ digitalno bankarstvo, pročitajte i prihvatite Ugovor te Uvjete korištenja Usluge i ako želite možete aktivirati Biometrijske podatke za bržu i jednostavniju prijavu u novu aplikaciju.

Da.

Google Pay možete koristiti na mobitelu s Android operativnim sustavom minimalne verzije 5.0 (Lollipop) ili noviji. Da biste mogli preuzeti i koristiti Google Pay, vaš mobitel mora imati hardverski ugrađen NFC modul te mora imati tvornički instaliran, nemodificiran Android operativni sustav. U slučaju bilo kakvih neovlaštenih modifikacija Google Pay će automatski deaktivirati prijavljenu platnu karticu i bilo kakva plaćanja bit će trajno onemogućena. Također, u postavkama mobilnog uređaja mora se odrediti način otključavanja mobilnog uređaja zaporkom, uzorkom, otiskom prsta ili skeniranjem lica. Ako nije postavljena sigurnosna provjera za otključavanje mobilnog uređaja, kartica se neće moći dodati u Google Pay.

Za korištenje PBZ internetskog bankarstva potrebno je imati pristup internetu i koristiti sljedeće verzije internetskog preglednika:

• Google Chrome 4.0x (ili noviji)
• Mozilla Firefox 4.0x (ili noviji)
• Internet Explorer 11x (ili noviji).
• Opera 49 (ili noviji)

Da, u svom profilu imate pregled svojih bankovnih računa i mogućnost dijeljenja odabranog IBAN-a e-poštom ili preko različitih platformi društvenih mreža (Facebook, Viber, WhatsApp).

Posjetite PBZ poslovnicu te se jednostavnim procesom bez papira prijavite za nove usluge mobilnog i internetskog bankarstva.

U slučaju gubitka, krađe ili zloupotrebe mobitela s instaliranom aplikacijom PBZ mobilno bankarstvo i uslugom Google Pay, dužni ste bez odgađanja obavijestiti PBZ Card na telefonski broj 01 489 13 33, slanjem e-pošte na adresu pbz365@pbz.hr ili posjetom najbližoj PBZ poslovniciu. Dodatno, u slučaju gubitka ili krađe mobitel možete pronaći, zaključati ili izbrisati podatke s njega s pomoću upravitelja Android uređaja.

Unutar izbornika Postavke možete postaviti obavijesti za račune, štednju, kredite i naloge u najavi, uz mogućnost definiranja uvjeta slanja obavijesti prema vašim potrebama. Ako koristite uslugu #withPAY, možete primati obavijesti o primljenim uplatama i kada se jedan od vaših kontakata također pretplati na uslugu. Osim toga, primat ćete i automatske obavijesti o transakcijama vašeg fonda.

Gubitak ili krađu uređaja trebate prijaviti Banci pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 (za pozive iz inozemstva +385 1 4891 310) ili telefon PBZ Carda +385 1 4891 333. Prijavu možete napraviti i u bilo kojoj poslovnici Banke.

Uz funkcionalnost #withSAVE štedite manje iznose svaki dan. Na ekranu prijave u mobilnu aplikaciju odaberite #withSAVE, povucite virtualne kovanice i novčanice u svoju virtualnu kasicu, a kada ste spremni prenijeti svoju dnevnu štednju s tekućeg računa na štedni račun samo potvrdite transakciju.

#withCASH vam omogućuje brzo i jednostavno podizanje gotovine na bankomatu upotrebom samo koda. Kako bismo vam omogućili maksimalnu sigurnost, kod je privremen. Vrijedi samo maksimalno 60 minuta.

Mobilni token #withKEY integriran je u novu mobilnu aplikaciju PBZ digitalnog bankarstva, a omogućuje prijavu u PBZ internetsko bankarstvo i autorizaciju transakcija. Mobilni token #withKEY aktivira se s aplikacijom PBZ mobilnog bankarstva.

Digitalni potpis #withSIGN vaš je službeni elektronički potpis koji omogućuje ugovaranje proizvoda i usluga Banke putem interneta. Digitalni potpis #withSIGN ima jednak pravni učinak kao vlastoručni potpis, a omogućava identificiranje potpisnika i na pouzdan način povezan je isključivo s potpisnikom.

Na ekranu prijave koristite Lokator kako biste došli do najbliže PBZ poslovnice ili bankomata te kako bi vam se prikazale upute za dolazak na odabranu lokaciju. Možete birati između prikaza karte i popisa.

+ Karakteristike

Da, u svom profilu imate pregled svojih bankovnih računa i mogućnost dijeljenja odabranog IBAN-a e-poštom ili preko različitih platformi društvenih mreža (Facebook, Viber, WhatsApp).

Unutar izbornika Postavke možete postaviti obavijesti za račune, štednju, kredite i naloge u najavi, uz mogućnost definiranja uvjeta slanja obavijesti prema vašim potrebama. Ako koristite uslugu #withPAY, možete primati obavijesti o primljenim uplatama i kada se jedan od vaših kontakata također pretplati na uslugu. Osim toga, primat ćete i automatske obavijesti o transakcijama vašeg fonda.

Uz funkcionalnost #withSAVE štedite manje iznose svaki dan. Na ekranu prijave u mobilnu aplikaciju odaberite #withSAVE, povucite virtualne kovanice i novčanice u svoju virtualnu kasicu, a kada ste spremni prenijeti svoju dnevnu štednju s tekućeg računa na štedni račun samo potvrdite transakciju.

#withCASH vam omogućuje brzo i jednostavno podizanje gotovine na bankomatu upotrebom samo koda. Kako bismo vam omogućili maksimalnu sigurnost, kod je privremen. Vrijedi samo maksimalno 60 minuta.

Mobilni token #withKEY integriran je u novu mobilnu aplikaciju PBZ digitalnog bankarstva, a omogućuje prijavu u PBZ internetsko bankarstvo i autorizaciju transakcija. Mobilni token #withKEY aktivira se s aplikacijom PBZ mobilnog bankarstva.

Digitalni potpis #withSIGN vaš je službeni elektronički potpis koji omogućuje ugovaranje proizvoda i usluga Banke putem interneta. Digitalni potpis #withSIGN ima jednak pravni učinak kao vlastoručni potpis, a omogućava identificiranje potpisnika i na pouzdan način povezan je isključivo s potpisnikom.

Na ekranu prijave koristite Lokator kako biste došli do najbliže PBZ poslovnice ili bankomata te kako bi vam se prikazale upute za dolazak na odabranu lokaciju. Možete birati između prikaza karte i popisa.

+ Sigurnost

U slučaju gubitka, krađe ili zloupotrebe mobitela s instaliranom aplikacijom PBZ mobilno bankarstvo i uslugom Google Pay, dužni ste bez odgađanja obavijestiti PBZ Card na telefonski broj 01 489 13 33, slanjem e-pošte na adresu pbz365@pbz.hr ili posjetom najbližoj PBZ poslovniciu. Dodatno, u slučaju gubitka ili krađe mobitel možete pronaći, zaključati ili izbrisati podatke s njega s pomoću upravitelja Android uređaja.

Gubitak ili krađu uređaja trebate prijaviti Banci pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 (za pozive iz inozemstva +385 1 4891 310) ili telefon PBZ Carda +385 1 4891 333. Prijavu možete napraviti i u bilo kojoj poslovnici Banke.

+ Preuzimanje

Proces aktivacije je jednostavan i u potpunosti online. Prijavite se na PBZ internetsko bankarstvo koristeći svoje postojeće identifikacijske uređaje PBZmToken aplikaciju ili čitač kartice. U polje Korisničko ime unesite broj kartice ili serijski broj PBZmTokena, a u polje Jednokratna zaporka unesite zaporku koju ćete generirati čitačem kartica ili PBZmToken-om. Zatim potvrdite transakcijski račun za plaćanje mjesečne naknade za uslugu PBZ digitalno bankarstvo, pročitajte i prihvatite Ugovor te Uvjete korištenja Usluge i to je sve! Spremni ste početi koristiti novo PBZ internetsko bankarstvo.

Proces aktivacije je jednostavan i u potpunosti online. Preuzmite novu aplikaciju PBZ mobilnog bankarstva za iOS u App Store, a za Android u Google Play. Prijavite se u novu aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo svojim dosadašnjim PIN-om za mPBZ. Nova aplikacija će vas automatski prepoznati kao registriranog korisnika. Odredite novi PIN (6-8 znamenki) kojeg ćete koristiti za novu aplikaciju PBZ mobilno bankarstvo, potvrdite transakcijski račun za plaćanje mjesečne naknade za uslugu PBZ digitalno bankarstvo, pročitajte i prihvatite Ugovor te Uvjete korištenja Usluge i ako želite možete aktivirati Biometrijske podatke za bržu i jednostavniju prijavu u novu aplikaciju.

Posjetite PBZ poslovnicu te se jednostavnim procesom bez papira prijavite za nove usluge mobilnog i internetskog bankarstva.

+ Tehnički preduvjeti

Za korištenje PBZ mobilnog bankarstva potrebno je imati pristup internetu na mobilnom uređaju, a uređaj treba raditi na jednom od sljedećih operativnih sustava:

• iOS: verzija 9.0 ili viša
• Android: verzija 4.4 ili viša.
Aplikacija ne podržava operativni sustav Windows.

Da.

Google Pay možete koristiti na mobitelu s Android operativnim sustavom minimalne verzije 5.0 (Lollipop) ili noviji. Da biste mogli preuzeti i koristiti Google Pay, vaš mobitel mora imati hardverski ugrađen NFC modul te mora imati tvornički instaliran, nemodificiran Android operativni sustav. U slučaju bilo kakvih neovlaštenih modifikacija Google Pay će automatski deaktivirati prijavljenu platnu karticu i bilo kakva plaćanja bit će trajno onemogućena. Također, u postavkama mobilnog uređaja mora se odrediti način otključavanja mobilnog uređaja zaporkom, uzorkom, otiskom prsta ili skeniranjem lica. Ako nije postavljena sigurnosna provjera za otključavanje mobilnog uređaja, kartica se neće moći dodati u Google Pay.

Za korištenje PBZ internetskog bankarstva potrebno je imati pristup internetu i koristiti sljedeće verzije internetskog preglednika:

• Google Chrome 4.0x (ili noviji)
• Mozilla Firefox 4.0x (ili noviji)
• Internet Explorer 11x (ili noviji).
• Opera 49 (ili noviji)

+ Mobilne aplikacije

Možete, ali imajte na umu da pojedine značajke aplikacije možda neće funkcionirati.

Trebate samo nove registracijske kodove koji omogućuju brzo postavljanje vašeg bankarskog profila na svakom novom uređaju. Ako imate dodatni autentifikacijski i autorizacijski uređaj (čitač kartica ili mToken) do kodova možete doći uslugom internetskog bankarstva ili koristite Kod za oporavak i Korisnički broj na mobilnom uređaju.

U slučaju promjene broja mobitela, potrebno je izmijeniti podatke o broju mobitela u poslovnici Banke. Ako se mijenja operater/pretplata, a ostaje isti broj mobitela i isti model mobitela, nije potrebno poduzimati nikakve akcije.

Biometrijski podaci omogućavaju vam korištenje svog otiska prsta ili skeniranje svog lice za prijavu i autorizaciju transakcija umjesto unosa PIN-a za PBZ mobilno bankarstvo. Funkciju Biometrijski podaci možete uključiti u Postavkama.

Trostrukim uzastopnim unosom pogrešnog PIN-a prilikom pristupa PBZ mobilnom bankarstvu ili korištenjem #withKEY-a blokirat će vam se pristup. U ovom slučaju trebate zatražiti nove registracijske kodove (identifikacijski i aktivacijski kod) kako biste ponovno aktivirali mobilno bankarstvo. Nove registracijske kodove možete dobiti:

• u bilo kojoj poslovnici Banke
• pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 ili
• pristupom PBZ internetskom bankarstvu gdje možete samostalno generirati nove kodove ako koristite autentifikacijski/autorizacijski uređaj (Cap čitač, PBZ mToken ili hardverski Token)

Iz sigurnosnih se razloga identifikacija otiskom prsta može aktivirati samo za jednog korisnika, a ostali korisnici mogu se ulogirati unosom PIN-a.

Da.

Kontaktirajte nas

Mi smo tu da bismo vam pomogli

Besplatni info telefon:

0800 365 365


Za pozive iz inozemstva:

+385 1 489 13 10


E-mail:

pbz365@pbz.hr

Postavke kolačića

Strogo potrebni kolačići

gdpr[allowed_cookies], gdpr[consent_types], pbzNewClient, cdSNumPerSession

Ovi kolačići potrebni su kako bi stranica funkcionirala i ne mogu biti isključeni. Obično se postavljaju kao reakcija na radnje koje ste napravili te predstavljaju zahtjev za uslugama kao što su: Postavke privatnosti, Prijava ili Popunjavanje obrazaca. Vašem pregledniku možete zadati da Vas obavijesti o korištenju ili blokira ove kolačiće, ali u tom slučaju neki dijelovi stranice neće raditi.

Kolačići izvedbe

_ga, _gid, _gat, _utma, _utmb, _utmc, _utmt, _utmz, DM_SitID, 1P_JAR, AID, APISID, CONSENT, HSID, NID, OGPC, SAPISID, SID, SIDCC, SSID, GPS, IDE, PREF, VISITOR_INFO1_LIVE, YSC

Ovi kolačići omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvore prometa kako bismo mogli izmjeriti i poboljšati izvedbu naše web stranice. Oni nam pomažu saznati koje su stranice popularne, a koje manje popularne. Pomažu nam vidjeti kako se posjetitelji kreću na web stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju agregirane su i stoga anonimne. Nećemo znati kada ste posjetili našu stranicu ako ne dopustite ove kolačiće.

Kolačići koji se koriste za oglašavanje

m_pixel_ratio, presence, sb, wd, act, c_user, datr, fr, pl, xs, _icl_current_language

Ove kolačiće postavili su na našu stranicu naši partneri za oglašavanje. Mogu se koristiti kako bi se izgradili profili Vaših interesa s ciljem prikazivanja Vama relevantnih oglasa. Kolačići rade na način da jedinstveno identificiraju Vaš preglednik i uređaj. Nećete doživjeti ciljano oglašavanje na različitim web lokacijama ako ne dopustite ove kolačiće.