FAQ

Često postavljana pitanja vezano uz usluge mPBZ, PBZ365@NET i PBZ Wave2Pay

mPBZ

Što ako promijenim broj mobitela? (operatera, pretplatu...)

U slučaju promjene broja mobitela potrebno je u poslovnici Banke napraviti promjenu podataka o broju mobitela za uslugu mPBZ. Ako se mijenja operater/pretplata, a ostaje isti broj mobitela i isti model mobitela - nije potrebno ništa dojavljivati.

Što ako sam izbrisao aplikaciju na mobitelu (ili kupio novi mobitel) i trebam novi aktivacijski kod?

Novi aktivacijski kod možete zatražiti u bilo kojoj PBZ poslovnici ili putem usluge PBZ365@NET. Postupak je takav iz sigurnosnih razloga.

Što ako izgubim mobitel?

Ako je za izgubljeni mobitel blokirana usluga, potrebno je obaviti deblokadu usluge u poslovnici Banke ili putem usluge PBZ365@NET, u procesu deblokade automatikom će se obaviti redistribucija aplikacije mPBZ.

Što ako izgubim, pa nađem mobitel koji ima na sebi aplikaciju mPBZ?

Ako je za izgubljeni mobitel blokirana usluga, potrebno je obaviti deblokadu usluge u poslovnici Banke ili putem usluge PBZ365@NET, u procesu deblokade automatikom će se obaviti redistribucija aplikacije mPBZ.

Može li klijent aplikaciju koristiti na dva različita mobitela?

Ne, aplikacija se može koristi samo na jednom uređaju.

Mogu li dva različita klijenta na jednom uređaju koristiti mPBZ aplikaciju (dva različita korisnika na jednom uređaju)?

Ne, na jednom uređaju može biti instalirana samo jedna mPBZ aplikacija.

Može li se usluga ugovarati, blokirati, deblokirati i zatvarati i može li se redistribucija usluge mPBZ obaviti u bilo kojoj poslovnici Banke?

Da, sve akcije vezane za mPBZ mogu se obavljati u svim poslovnicama Banke.

Može li korisnik koristiti uslugu mPBZ ako je blokiran primarni račun za mPBZ?

Korisnik može koristiti mPBZ time da ne može obavljati financijske transakcije po blokiranim računima.

Može li se mPBZ ugovoriti na mobitel koji ima broj iz inozemstva?

Da.

Koji su tehnički preduvjeti za korištenje mPBZ i PBZmToken mobilnih aplikacija?

Operativni sustavi na mobilnom telefonu ne smiju biti ni na koji način neovlašteno izmijenjeni i/ili modificirani ("root", "jailbreak" ili druge preinake sustava).

Kome se javiti u slučaju problema ili nedoumica oko korištenja usluge mPBZ?

Za sva pitanja vezana uz korištenje usluge mPBZ možete nam se javiti na besplatni telefon 0800 365 365 ili na e-mail adresu pbz365@pbz.hr.

PBZ365@NET

Što je potrebno za korištenje usluge PBZ365@NET internetskog bankarstva?

Za korištenje usluge PBZ365@NET internetskog bankarstva potrebno je: potpisati Ugovor o korištenju Usluge PBZ365@NET u bilo u kojoj poslovnici Privredne banke Zagreb, preuzeti autorizacijski uređaj (čitač kartica i/ili PBZmToken) i osigurati minimalne tehničke uvjete, uključujući i pristup internetu.

Mogu li ugovoriti/otkazati uslugu PBZ365@NET internetskog bankarstva na internetu, a ne u poslovnici Banke?

Ugovaranje/otkaz PBZ365@NET usluge internetskog bankarstva moguće je samo u poslovnici Banke.

Mogu li putem PBZ365@NET internetskog bankarstva mijenjati osobne podatke?

U izborniku Osobni podaci, bez potrebe dolaska u poslovnicu, možete kao korisnik PBZ365@NET internetskog bankarstva mijenjati podatke o e-mail adresi i broju fiksnog telefonaPodatke o adresi stanovanja i broju mobilnog telefona (GSM) nije moguće mijenjati preko PBZ365@NET internetskog bankarstva. Možete ih promijeniti u najbližoj poslovnici uz predočenje valjanog osobnog dokumenta.

Korisnik sam čitača kartica. Mogu li dobiti i PBZmToken?

Možete. Dosadašnji korisnici čitača kartica mogu bez naknade zamijeniti čitač kartica PBZmTokenom. Ako korisnik želi preuzeti PBZmToken, a ujedno zadržati postojeći autorizacijski uređaj, to mu je omogućeno uz naknadu za izdavanje autorizacijskog uređaja sukladno odluci Banke o naknadama i tarifama.

Koji su tehnički preduvjeti za korištenje PBZmToken mobilne aplikacije?

Operativni sustavi na mobilnom telefonu ne smiju biti ni na koji način neovlašteno izmijenjeni i/ili modificirani ("root", "jailbreak" ili druge preinake sustava).

Mogu li koristiti tuđi čitač kartica?

Možete. Ovaj uređaj nije personaliziran, tj. ne veže se uz pojedinog korisnika. Tuđi čitač kartica se koristi tako da u njega umećete svoju karticu te unosite tajni PIN svoje kartice.

Mogu li koristiti tuđi PBZmToken?

Ne možete. PBZmToken je programska podrška vezana isključivo uz JMBG korisnika PBZ365 usluge.

Što učiniti u slučaju krađe ili gubitka čitača kartica?

U slučaju gubitka ili krađe čitača kartica korisnik nije obavezan prijaviti slučaj. Čitač kartica nije personaliziran uređaj tako da prijava gubitka nije potrebna. Klijent koji je izgubio čitač kartica ili mu je ukraden može u poslovnici PBZ-a zatražiti izdavanje novog uređaja koji će mu biti naplaćen u skladu s važećom tarifom Banke.

Što učiniti u slučaju krađe ili gubitka mobilnog uređaja na koji je instalirana programska podrška PBZmToken?

Potrebno je odmah obaviti blokadu PBZmTokena u poslovnici Banke ili pozivom na besplatni telefon 0800 365 365 te pozivom na telefon PBZ Card 01 4891 333

Što učiniti ako zaključam čitač kartica pogrešnim unosom PIN-a?

Nakon trećeg uzastopnog neispravnog unosa PIN-a u čitač kartica vaša kartice se zaključava. U slučaju blokade PIN-a, karticu možete deblokirati unosom točnog PIN-a vaše kartice na EMV bankomatu u zemlji i inozemstvu. U slučaju da ste PIN zaboravili molimo vas da se obratite u bilo koju poslovnicu Banke radi reizdavanja PIN-a.

Mogu li sam mijenjati baterije u čitaču kartica?

Bateriju je moguće samostalno mijenjati, no pri tom morate odabrati bateriju identičnu originalnoj.

Kome se javiti u slučaju problema ili nedoumica oko korištenja usluge PBZ365@NET?

Za sva pitanja vezana uz korištenje usluge PBZ365@NET internetskog bankarstva možete nam se javiti na besplatni telefon 0800 365 365 ili na e-mail adresu pbz365@pbz.hr.

Je li plaćanje PBZ365@NET internetskim bankarstvom sigurno?

Zbog otvorenosti i velike dostupnosti interneta posebna je pozornost posvećena sigurnosti usluge PBZ365@NET internetskog bankarstva. Banka za korištenje usluge primjenjuje tehnološko rješenje koje omogućuje sigurnu vezu između korisnika i računala Banke, a koja predstavlja standard sigurne komunikacije u komercijalnoj primjeni.
PBZ365@NET usluga internetskog bankarstva je zahvaljujući dvofaktorskoj identifikaciji, i pinom i čitačem kartica, najsigurniji oblik elektroničkog bankarstva za koji je Privredna Banka Zagreb dobila ISO 27001:2005 certifikat za sigurnost.

PBZ Wave2Pay

Što je PBZ Wave2Pay usluga?

PBZ Wave2Pay je najsuvremenija usluga beskontaktnoga mobilnog plaćanja virtualnom karticom, dostupna na pametnim uređajima s operativnim sustavom Android od verzije KitKat 4.4. i NFC tehnologijom. Uslugu je moguće ugovoriti u PBZ poslovnici. Za mobilna plaćanja uslugom, uz Wave2Pay mobilnu aplikaciju potrebno je ugovoriti i neku od virtualnih kartica iz ponude.

Što je PBZ Wave2Pay mobilna aplikacija?

Aplikacija koju korisnik preuzima na Google Play Store-u i aktivira na svom mobilnom telefonu, nakon što ugovori PBZ Wave2Pay uslugu.

Što je Virtualna kartica i koje kartice mogu postati virtualne?

Virtualna kartica je drugačiji oblik postojeće platne kartice koja je integrirana u PBZ Wave2Pay mobilnu aplikaciju.

Virtualizaciju kartice možete ugovoriti za:

  • Visa Inspire karticu PBZ tekućeg računa *
  • American Express karticu (zelena) **
  • The Gold Card **
  • The Platinum Card **
  • American Express karticu sa srcem **

* izdavatelj PBZ
** izdavatelj PBZ Card

Na koji mobilni telefon mogu instalirati PBZ Wave2Pay mobilnu aplikaciju?

Aplikacija je dostupna na slijedećim mobilnim telefonima:

  • mobilnim telefonima s operativnim sustavom Android 4.4 ili viši
  • mobilnim telefonima s podrškom za "Near Field Communication" (NFC) tehnologiju

Najzastupljeniji modeli mobilnih telefona koje možete koristiti za plaćanje PBZ Wave2Pay mobilnom aplikacijom i virtualnim karticama su:
Samsung Galaxy S5 (default OS), Samsung Galaxy Note 3 (upgraded in January 2014, *NFC chip problem), Samsung Galaxy S4 (upgrades in February – April 2014), Samsung Galaxy S4 Active (upgrades in February – April 2014), Samsung Galaxy S4 Mini (upgrades in February – April 2014), Samsung Galaxy S4 Zoom (upgrades in February – April 2014), Samsung Galaxy S III (upgrades in April – May 2014), Samsung Galaxy Note II (upgrades in April – May 2014), Samsung Galaxy Mega 6.3, Samsung Galaxy Mega 5.8, Samsung Galaxy Grand (upgrades in April – May 2014), Samsung Galaxy Express 2HTC One (upgraded in January 2014), HTC One X+, HTC One XHTC Desire (some models), HTC Droid DNAHTC J, HTC Butterfly, Nexus 4 (upgraded at the end of 2013), Nexus 5 (upgraded at the end of 2013), Nexus 7 (upgraded at the end of 2013), Nexus 10 (upgraded at the end of 2013), Sony Xperia Z1, Sony Xperia Z, Sony Xperia Z Ultra, Sony Xperia ZL, Sony Xperia Tablet Z, Sony Xperia SP, LG G2, LG Optimus L7, LG Optimus L5, LG Optimus G, LG Optimus G Pro, LG Optimus VU.

Koji su uvjeti za korištenje PBZ Wave2Pay mobilne aplikacije?

Uvjeti za korištenje PBZ Wave2Pay mobilne aplikacije

  • Trebate biti klijent Privredne banke Zagreb, ili ćete to postati prilikom ugovaranja PBZ Wave2Pay usluge.
  • Trebate imati stalni pristup internetu - mobile data ili Wi-Fi (za beskontaktno mobilno plaćanje i korištenje virtualnih kartica).
  • Na mobilnom telefonu bi stalno trebala biti uključena NFC opcija.
  • Operativni sustavi na mobilnom telefonu ne smiju biti ni na koji način neovlašteno izmijenjeni i/ili modificirani ("root", "jailbreak" ili druge preinake sustava).
  • Izbor mobilnog operatera ne utječe na korištenje PBZ Wave2Pay mobilne aplikacije.